
اگر سوزش شدید بینی و احتقان سینوس دارید مقداری الکل طبی داخل ماسکتان اسپری کنید و به صورت بزنید سوزش و گرفتگی بر طرف میشود زیاده روی نکنید الکل صنعتی و شوینده ها برای ریه ضرر دارد الکلتان اگر رنگی بود استفاده نکنید به امید شفا و بهبودی برای همه هموطنان عزیز نوشته شده توسط محسن زوزنی در سه شنبه دوازدهم بهمن ۱۴۰۰ ساعت 12:43 موضوع | لینک ثابت بخوانید...
ادامه مطلب
Trump arrived late dying animal that you're part of it, so shut upدیر رسیدی ترامپ حیوانی که تو عضوی از آن هستی دارد میمیرد پس خفه شو @raadobaran xa0 نوشته شده توسط محسن زوزنی در دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۶ ساعت 6:59 موضوع | لینک ثابت ...
ادامه مطلب