اگر یکبار دیگر اصلاح طلبان روی کار بیایند چهار سال اول فرصت کمی است تا هرچه میتوانند جیبهای خالی خود و اطرافیان خود را پر کنند صندوقهای انحصاری و منحصر بفرد خودرا افزایش دهند تا میتوانند برای خود پول چاپ کنند که به دنبال آن تورم ۳۰۰درصد و دلار ۱۵۰هزارتومانی بعید نیست درهای ایران به روی کشورهای همسایه بسته میشود و دشمنان جدیدی چون طالبان،آذرباییجان و ترکیه قد علم خواهند کرد کشورهای عربی هم از ضعف ایران استفاده کرده و تا جایی نشستهای شب و روزخود را ادامه خواهند داد تا امتیازهای زیادی از این دولت سست عنصر بگیرند و قدرتهای نوظهور از ایران نا امید خواهند شد و گزینه دیگری جستجو خواهند کرد
مردم فهیم ایران تا فرصت هست جلو این فاجعه را بگیرید
و انشالله به همت شما مردم فهیم خواهیم گرفت
نوشته شده توسط محسن زوزنی در یکشنبه دهم تیر ۱۴۰۳ ساعت 9:24 موضوع |لینک ثابت
یک پیام برای ترامپ...ما را در سایت یک پیام برای ترامپ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11