ای ابر سفید پاره پاره
ای پشته پنبه گون زیبا
دریاب که زخم ما عمیق است
بشتاب که آن دیار قومی
در خون شده عاجز و غریق است
ای موسم غمزه و طراوت
خورشید،نگر تو گریه ها را
( آنسوی مدیترانه بلواست)
صد آه و فغان و ناله بر پاست
در سایه بی کسی و بی فرجامی
ای ابر که آمدی از آن سوی
آیا همه چشم و گوش بستی
آیا تو نشد که قطره ای آب
باری به کویر و تو گسستی
ای ماه تو می شود برآیی
در ظلمت بی فروغ شبها
تابی به وسیع دشت گلگون
گیری تو زخور نور فردا
ای ابر سفید پاره پاره
برگرد و بیا ببین دوباره
دریاست به قطره های آبت
محتاج ، ببار چون ستاره
نوشته شده توسط محسن زوزنی در یکشنبه چهاردهم آبان ۱۴۰۲ ساعت 10:13 موضوع |لینک ثابت
یک پیام برای ترامپ...ما را در سایت یک پیام برای ترامپ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91