✅ *تظاهرات گرگها برای آزادی گوسفندان ...!!!*
*"حتما مطالعه فرمایید"*
چوپان گله گوسفندان را به آغل برد و همه درهای آن را بست.
چون گرگهای گرسنه سر رسیدند درها را بسته یافتند و از رسیدن به گوسفندان ناامید شدند.
برگشتند تا نقشه ای برای بیرون آمدن گوسفندان از آغل پیدا کنند!
سرانجام ، گرگ ها به این نتیجه رسیدند که راه چاره برپایی تظاهراتی جلوی خانه چوپان است که در آن آزادی گوسفندان را فریاد بزنند!!!
گرگها تظاهرات طولانی را برپا کردند و به دور آغل چرخیدند.
چون گوسفندان فریاد گرگها را شنیدند که از آزادی و حقوق شان دفاع میکنند برانگیخته شدند و به آن ها پیوستند.
آن ها شروع به انهدام دیوارها و درهای آغل با شاخ های شان کردند تا این که دیوارها شکسته شد و درها باز گردید و همگی آزاد شدند!
گوسفندان به صحرا گریختند و گرگها پشت سرشان دویدند
چوپان صدا میزد و گاهی فریاد میکشید و گاهی عصایش را پرتاب میکرد تا بلکه جلوی شان را بگیرد اما هیچ فایده ای دستگیرش نشد
گرگها گوسفندان را
در صحرایی بدون چوپان و نگهبان یافتند
آن شب ... شبی تاریک برای گوسفندان آزاد و رها بود و شبی اشتها آور برای گرگهای به کمین نشسته !
روز بعد ...
چون چوپان به صحرایی که گوسفندان در آن آزادی خود را بدست آورده بودند رسید، جز لاشه های پاره پاره و استخوان های به خون کشیده شده چیزی نیافت!!!
در مثل مناقشه نیست ولی این حکایت مردمی است که به دعوت و دام منافقین و شیپور آزادباش دشمن خود، و به امید واهی آزادی و بیبندوباری، به خیابان میریزند !
به گوش باشیم ...!
به هوش باشیم ...!
مواظب باشیم پای مان در این فتنه نلغزد
گرانی هست ... بد هم هست ...
ولی تحمل می کنیم !
چون ناآرامی جدیدی در راه است!
بدتر از سال ۸۸ ...
مواظب باشیم ...!
سران فتنه ۹ تیر همگی جمع شدند آن طرف آب ... پیش پدرخوانده هایشان مرتب جلسه دارند!
تعداد جوک ها و متن های مربوط به گرانی چقدر این روز ها در فضای مجازی زیاد شده است!
کلیپ هایی از فقر مردم ...!!!
برای تحریک اذهان عمومی ...!!!
*گرانی تنها چیزی هست که همه را به بیرون می کشاند*
واقعا هم این مردم درد دارند
کمر شان از اقتصاد درهم ریخته، خم شده است
با این اوضاع افتضاح اقتصادی ...
بیرون ریختن هم دارد !
من نیز دلم می خواهد بروم ...
اما نه، نمیروم !
چون اغتشاشگرانِ بین مردم قصدشان *ارزانی برای مردم نیست* !
قصدشان *براندازی حکومت و به ذلت کشاندن این مردم نجیب* است !
نباید فریب این فتنه های جدید را خورد !
این دشمنان داخلی و نفوذی های جامانده اصلاحات خودمان هستند که به آمریکا سر نخ می دهند
دیدند از طریق طرفداریهای یک کاندیدای ریاست جمهوری و تظاهر به تقلب در انتخابات ک نتوانستند موفق شوند !
و ... بعد چه به روز مملکت آوردند!!!
تنها دغدغه شان شده بود رفتن زنان به ورزشگاه ...
رفع حصر خانگی سران فتنه ...
ربنای شجریان ...
سانسور گرگ ها ...
قانون حجاب اختیاری
و ...
گرگها به فکر آوردن شاهنشاه برای مردم بازی خورده نیستند!
دور نمای آنها تجزیه ایران است!
زهی خیال باطل
تأمل کنیم !
ماهم از همین مردم هستم،
گرانی برای ما نیز تبعات خودش را دارد !
نفس برایمان نمانده که از جای گرم بربیاید !
ما نیز درد می کشیم
اما ...اما ...
*تا آخرین نفس پای آرمان های امام ، شهدا و انقلابمان میمانیـــم* !
چرا ؟ ...
ما آرامش خانواده و کودکانمان را هنوز «وامدار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم میدانیـــم»
نمیگذاریــم ایران ...
یـــمــن شود ... !
سوریه شود ... !
عــــراق شود ... !
*افغانستان* شود....!
*هــــرگــــــــــــز ...!*
بگذار سادهلوحان هرچه میخواهند بگویند.
ما عاشقان ظهـــوریم
ما منتظران حضوریم
نوشته شده توسط محسن زوزنی در چهارشنبه سیزدهم بهمن ۱۴۰۰ ساعت 9:36 موضوع | لینک ثابت
یک پیام برای ترامپ...ما را در سایت یک پیام برای ترامپ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119